Dawid Dudek

Specjalista w zakresie marketingu i reklamy w Social Media (z naciskiem na rynek nieruchomości)

Notka biograficzna

Specjalista z zakresu marketingu internetowego i niekonwencjonalnych form docierania do klienta. Zajmuje się kohortowo-behawioralną analizą Big Data oraz mniejszych zbiorów danych. Uczy: technik sprzedaży, behawioralnego targetowania reklamy oraz tworzy kampanie reklamowe dla firm zewnętrznych. W ostatnich dwóch latach swoje umiejętności i doświadczenie ukierunkował na rynek nieruchomości. 
Szczególnym polem jego zainteresowań są możliwości wykorzystania Social Media oraz zbiorów danych do poszukiwania okazji inwestycyjnych i szerzej – badania statusu majątkowego mniejszych i większych grup społecznych.
Autor bloga:
www.JakRobicMarketing.pl.
Wśród osób zajmujących się nieruchomościami bardzo dużo zainteresowania oraz dyskusji wzbudził jeden z jego artykułów o tym, w jaki sposób (poprzez targetowanie m.in. na Facebooku) znaleźć zadłużonych właścicieli mieszkań, którzy chcą je sprzedać (ale nie wystawili jeszcze ofert). 
Tytuł prezentacji na szkoleniu „Handel mieszkaniami 2017”:
Wykorzystanie Social Media do poszukiwania okazji inwestycyjnych na rynku nieruchomości – Case Study